Supportavtale & Samarbeid

Sikkerhetsoppdatering av kjernefiler, vedlikehold og bistand ved behov dekkes av vår supportavtale. Vi spiller på lag, totalt dedikert og viet. I dag kan en gjøre stor suksess på internett, men man klarer ikke å gjøre alt alene. Det er greit å delegere bort noe av arbeidet til de som elsker å bruke tiden sin på akkurat det som må gjøres. En byrde for noen, er en glede for andre.

Et godt samarbeid starter alltid med en god samtale. Gode samtaler kan føre til lønnsomme handlinger og verdiskapning.

Support- og vedlikeholdsavtale

Essensen ved en support- vedlikeholdsavtale er tryggheten om at alt det «vanskelige» blir tatt hånd om av noen som kan det, slik at du kan fokusere på din kjernevirksomhet. En supportavtale består av konkrete gjøremål hver måned og bistand ved behov. Avhengig av nettløsning- og supportpakke får du 2, 3, 4 eller 5 timer til rådighet pr måned med fri teknisk support. Bortsett fra dette sørger vi for at nettløsningen alltid går på skinner og i riktig retning. Supportavtalen er en stor fordel for deg som vil ha et dyktig og dedikert team, med en egen kontaktperson som prioriterer deg og som sørger for at du kan raskt løse alle dine problemer.

Webhotell og VPS

Vår supportavtale følger med server og hostingtjenester, men det er helt valgfritt. Vi samarbeider med Webhuset som leverer infrastruktur. Vi har datasentre i Oslo og Bergen og kan tilby Geo-redundans som betyr datalagring på to steder. Hvis det slutter å fungere på et sted, så starter det opp et annet sted. Sikkerhet kommer først og vi tar i tillegg daglige kopieringer i tilfelle noe skulle inntreffe. VPS betyr virtuell privat server og er et godt alternativ til høyere sikkerhet, dedikerte ressurser og god ytelse. VPS kommer med en egen driftsavtale. Om du velger full pakke får du gode fordeler som å få standard VPS driftsavtale eller premium webhotellpakke til redusert pris.